Trening Onsdag 19.desember

Hvem har lyst til å trene?

Trening fra kl 20.00 dersom hestene er ferdige.

Lyset skal være i orden nå.

Ta med banetegning:)

Om TIMO'S

Shanto, eller Imajan's Juba-Jubaa som han heter på papiret,bor på Sollihøgda. Hans første gikk for det meste med til å reise land og strand rundt på utstillinger. Dette har resultert i Norsk og Svensk championat og jammen var det på nippet til å bli Finsk også...det sto mellom Shanto og en annen. Etterhvert begynte vi å få øynene opp for agility og det har nå tatt helt av..... Høsten 2009 hentet vi lille Timo ( Imaferrari's Quadrillo) og samme høst måtte jeg dessverre ta farvel med min trofaste vakre Shanto etter lang tids sykdom. Det var tungt, men lille Timo fyller dagene med glede og gjør det lettere å se fremover! Mye skal læres, så det blir ikke kjedelig fremover!
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

8 svar til Trening Onsdag 19.desember

  1. Katrine sier:

    Jeg kommer 🙂

    Liker

  2. tonecec sier:

    Hei,
    Jeg må jobbe sent på onsdag, så får desverre ikke til.
    TC & dyrehagen

    Liker

  3. Ann-Cathrin sier:

    jeg kommer

    Liker

  4. Jeg kommer hvis det ikke er såpeglatt opp dit.

    Liker

  5. Nina/Mikko sier:

    Kommer om det ikke er veldig glatt.

    Liker

  6. Malin, Enzo og Wii sier:

    Tar trenigsfri til januar. Wii skal stereliseres på onsdag. GOD JUL til dere alle!

    Liker

  7. barbro sier:

    Vi rekker ikke å komme. Må jobbe.:-)

    Liker

  8. Katrine sier:

    Jeg har ikke bil allikevel, så jeg kommer ikke

    Liker

Legg igjen en kommentar