Trening onsdag 20/8

Onsdag 20. august  kl 19:00

Hvem kommer?

Husk hodelykt – det begynner å bli mørkt i bua  🙂

Treningen er spesielt tilrettelagt for nybegynnere, men andre er også velkommen.

Forslag til  kombinasjon som settes opp på gresset eller grusbanen inkl flere hindre, avhengig av hvor mange vi blir:

birgitta-hermansson25x-mange

For gresset:

birgitta-hermansson25X-hindre

 Eller for grusbanen:

komb25-felt-grus

Om Solveig

Les mer om oss på http://solvt.wordpress.com
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

9 svar til Trening onsdag 20/8

  1. Anniken sier:

    Jeg kommer

    Liker

  2. Ann-Cathrin sier:

    kommer

    Liker

  3. Katrine sier:

    Jeg starter på skolen denne uken, så jeg er litt usikker på om jeg rekker trening denne uken

    Liker

  4. Marit sier:

    Er på Finse og rekker ikke hjem før treningen er over 😦

    Liker

  5. sisseltalseth sier:

    Kommer

    Liker

  6. TC sier:

    Kommer! Tar med Grethe og Fievel også 🙂

    Liker

  7. TC sier:

    Vi kommer ikke likevel, jeg er ikke helt i form 😦

    Liker

Legg igjen en kommentar